Zdrowe zioła
Naturalne sposoby na codzienne zdrowie

Wartość ubezpieczenia Medicare ad

Posted in Uncategorized  by admin
November 1st, 2018

Mimo że te grupy nie proponują dokładnie tych samych poprawek, niektóre z podstawowych idei są takie same: Po pierwsze, ogranicz wydatki na wydatki, za które beneficjenci odpowiadają – jak większość prywatnych planów już to robi – aby ci, którzy mają żaden inny zasięg nie jest chroniony przed katastrofalnymi kosztami. Po drugie, ograniczyć pokrycie pierwszego dolara (pokrycie bez podziału kosztów przez beneficjentów) w dodatkowe ubezpieczenie Medicare, albo poprzez jego zakazanie, albo przez nałożenie dodatkowej opłaty na plany, które go zapewniają. Dodatek ten odzwierciedlałby dodatkowy koszt programu Medicare wynikający z dodatkowego korzystania z opieki o niskiej wartości przez beneficjentów, którzy nie ponoszą żadnych kosztów z powodu planu dodatkowego, ponieważ składki prywatne naliczane za te plany nie odzwierciedlają dodatkowej koszt. Propozycje te są kontrowersyjne. Ustawa o nagminnym ubezpieczeniu Medicare z 1988 r., Która ograniczyłaby wydatki beneficjenta z kieszeni, okazała się tak kontrowersyjna, że mimo że została uchwalona przez Kongres, została uchylona, zanim weszła w życie. Ograniczenie podziału kosztów przez beneficjentów zwiększyłoby wydatki na program w momencie, gdy istnieje silna presja na zmniejszenie wydatków. Ograniczenie dodatkowego pokrycia pierwszego dolara ograniczyłoby wydatki na program, ale jest politycznie niepopularne, ponieważ wymaga od prawodawców, aby powiedzieli większości beneficjentów, że nie mogą mieć ubezpieczenia (często prywatnego), do którego przywykli. Ponadto surowy podział kosztów, który pomija różnice w korzyściach zdrowotnych wynikających z różnych rodzajów opieki, może zmniejszyć konsumpcję wysoce skutecznej opieki, a także zmniejszyć konsumpcję opieki o niskiej wartości, zwłaszcza w przypadku populacji o niskich dochodach. Niemniej jednak, znalezienie lepszej równowagi pomiędzy rozprzestrzenianiem ryzyka i promowaniem efektywności sprawiłoby, że Medicare byłby lepszym programem ubezpieczeniowym.
Ponieważ kryzys wypłacalności Medicare zbliża się powoli, ale nieubłaganie, presja na restrukturyzację programu w celu zmniejszenia wydatków tylko wzrośnie. Proponowane reformy są zazwyczaj oceniane na podstawie tego, w jaki sposób wpływają na wyniki finansowe – datę wyczerpania funduszu powierniczego szpitali Medicare lub udział w produkcie krajowym brutto przeznaczonym na Medicare. Ocenia się również, czy ich obciążenie ponoszą przeciętni dostawcy lub beneficjenci. Te dane nie wystarczą. Reformy należy również oceniać pod kątem tego, w jaki sposób wpływają na ryzyko ponoszenia przez beneficjentów wysokich nakładów – i czy zachowują one lepszą równowagę między ochroną finansową a zachowaniem zachęt do rozsądnego korzystania z opieki.
Innowacja technologiczna podnosi stawkę. Wiele nowych technologii ma kluczowe znaczenie dla przedłużenia życia i poprawy samopoczucia, ale także powoduje jeszcze większą niepewność co do wydatków na opiekę zdrowotną zarówno dla osób fizycznych, jak i całego systemu opieki zdrowotnej. Równowaga pomiędzy ochroną finansową i zachętami Medicare w zakresie efektywnego korzystania z opieki wymagałaby ciągłych dostosowań, nawet jeśli presja budżetowa nie stanowiła wymogu reformy.
Medicare zawsze miał na celu nie tylko zwiększenie dostępu do opieki, ale także ochronę osób starszych przed finansowymi ruinami. Jak powiedział prezydent Lyndon Johnson, podpisując Medicare z prawem w 1965 roku: Nie będzie już choroby miażdżyć i zniszczyć oszczędności, które [starsze Amerykanie] tak starannie odkładali na całe życie, aby mogli cieszyć się godnością w późniejszych latach. Rzeczywiście, wprowadzenie Medicare zmniejszyło wydatki out-of-pocket w górnym kwartylu wydatków o 40% .5 Czy Medicare nadal będzie wypełniać tę obietnicę w nadchodzących dziesięcioleciach. Reformy systemu opieki zdrowotnej, które zachowują równowagę między ochroną finansową a zachętami do efektywnego korzystania z opieki, pomogą zagwarantować, że program będzie odpowiedni dla przyszłych pokoleń, nie podważając podstawowej wartości ubezpieczenia tego publicznego programu ubezpieczeniowego.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Formularze ujawnień dostarczone przez autorów są dostępne wraz z pełnym tekstem tego artykułu na stronie.
Author Affiliations
Z Departamentu Polityki Zdrowotnej i Zarządzania, Harvard School of Public Health, Boston (KB); oraz Instytut Badań Społecznych, University of Michigan, Ann Arbor (HL).

Materiał uzupełniający
Referencje (5)
Kelley AS, McGarry K, Fahle S, Marshall SM, Du Q, Skinner JS. Out-of-pocket wydatków w ciągu ostatnich pięciu lat życia. J Gen Intern Med 2012 5 września (Epub przed drukiem).

2. Medicare i system opieki zdrowotnej: zgłoś się do Kongresu. Waszyngton, DC: Komisja Doradcza ds. Płatności Medicare, czerwiec 2012 r.

3. Newhouse JP, The Insurance Experiment Group. Darmowy dla wszystkich. Wnioski z RAND Health Insurance Experiment: badanie RAND. Cambridge, MA: Harvard University Press, 1993.

4. Finkelstein A. Łączny wpływ ubezpieczeń zdrowotnych: dowody z wprowadzenia Medicare. QJ Econ 2007; 122: 1-37
Crossref Web of Science
5. Finkelstein A, McKnight R. Co zrobił Medicare. Początkowy wpływ Medicare na śmiertelność i wydatki medyczne. J Public Econ 2008; 92: 1644-1668
Crossref Web of Science
Zamknij odniesienia
Powołując się na artykuły (4)
Zamknij Cytowanie artykułów
[podobne: test na nietolerancję pokarmową z krwi, kamagra opis, poradnia psychologiczna ursynów ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: kamagra opis poradnia psychologiczna ursynów test na nietolerancję pokarmową z krwi