Zdrowe zioła
Naturalne sposoby na codzienne zdrowie

Wady “Obamacare” ad

Posted in Uncategorized  by admin
August 1st, 2018

Jeśli te instytucje nie znajdą sposobów na obniżenie kosztów, niższe zwroty Medicare zmusią dostawców do wynegocjowania wyższych płatności od prywatnych ubezpieczycieli. I w końcu dostęp seniorów do usług będzie zagrożony. Aktuariusz Medicare oczekuje, że 15% instytucjonalnych dostawców straci pieniądze na działalność Medicare do 2019 r., A odsetek wzrośnie do 25% do 2030 r. – sytuacja, którą on uważa za niezrównoważoną.1 Najbardziej niepokojące jest to, że ACA nie zawiera reformy sposobu opłacania lekarzy, co jest najbardziej dysfunkcjonalną częścią programu Medicare.2 Za pośrednictwem Skali Relacyjnej Wartości opartej na zasobach lekarze są refundowani na podstawie ponad 8000 różnych kodów usług, a opłata za każdą usługę lekarza jest zmniejszana za każdym razem, gdy łączne wydatki na usługi lekarza przekraczają określony limit. System ten nagradza świadczenie wysoko refundowanych usług bez względu na to, czy klinicyści zapewniają niskokosztową opiekę o wysokiej wartości dla pacjentów. Biorąc pod uwagę kluczową rolę lekarzy w zapewnianiu opieki nad pacjentem, nie można wyobrazić sobie zreformowanego systemu dostarczania bez bardziej racjonalnego sposobu płacenia lekarzom – takiego, który zachęca i nagradza ich za wydajną klinicznie odpowiednią opiekę.
Niektóre skromne reformy płatności, takie jak oparte na wartościach zakupy i odpowiedzialne organizacje opiekuńcze (ACO), są zawarte w prawodawstwie. Premie oparte na wartościach są wprowadzane stopniowo w przypadku szpitali i domów opieki w 2012 i 2013 r., A lekarze od 2016 r. Zasadniczo powiązanie płatności z wskaźnikami jakości może promować lepszą jakość i wydajność, ale płatności premii są bardzo skromne, co zmniejsza szanse na znaczny wpływ na zachowanie kliniczne i instytucjonalne.
ACO umożliwiają szpitalom i lekarzom, którzy nie są formalnie związani ze sobą, aby współpracowali i dzielili się oszczędnościami. Mógł sensownym realizować ten model jako projekt pilotażowy, ponieważ istnieje wiele niewiadomych dotyczących struktury tych organizacji i tego, czy przyniosą oczekiwane rezultaty.
Większość reform systemów płatności i dostaw w ACA jest częścią projektów pilotażowych inicjowanych przez Centrum Medyczne i Medicaid Innovation (CMMI), jednostkę Ośrodków dla Medicare i Medicaid Services. Inicjatywy CMMI obejmują strategie promujące opiekę podstawową, a także inicjatywy związane z płatnością pakietową, w ramach których dokonywana jest jednorazowa płatność w celu pokrycia większej liczby usług świadczonych w ramach odcinka opieki. Niestety, w niewytłumaczalny sposób, żadna z inicjatyw nie koncentruje się na alternatywnych rozwiązaniach refundacyjnych dla lekarzy, które różnią się od płatności instytucjonalnych lub sposobów promowania tworzenia grupowych praktyk wielospecjalistycznych, znanej strategii zapewniania opieki o wysokiej jakości.
Projekty pilotażowe mogą wydawać się atrakcyjnym sposobem wypróbowania innowacyjnych pomysłów, ale nie doprowadziły do wielu zmian w polityce Medicare. Skuteczni piloci mogą wymagać powtórzenia na większą skalę, aby sprawdzić, czy wyniki są skalowalne i powtarzalne – a wszystko to wymaga czasu. Poczucie pilności, które powinno otaczać te działania, nie wydawało się dotychczas obecne.
Wreszcie, od momentu powstania Medicare, ACA skupia całą swoją presję na ograniczaniu wydatków i poprawianiu jakości opieki klinicystów i instytucjonalnych dostawców za pomocą środków regulacyjnych, zamiast próbować wykorzystać siły rynkowe.
[patrz też: alfabetyczny spis chorób, rezonans magnetyczny głowy z kontrastem cena, leczenie pijawkami cena ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: alfabetyczny spis chorób leczenie pijawkami cena rezonans magnetyczny głowy z kontrastem cena