Posts Tagged ‘olejek rycynowy’

Tiotropium w astmie słabo kontrolowane za pomocą standardowej terapii skojarzonej AD 4

April 18th, 2018

Pomiary rejestrowano codziennie i analizowano jako średnie tygodniowe wartości predykcyjne dla porannego i wieczornego PEF oraz objawów astmy. Kontrolę astmy i jakość życia oceniano za pomocą kwestionariusza ACQ-78 i oceny jakości życia astmy (AQLQ), 11. AQLQ składa się z 32 pytań dotyczących objawów i ograniczeń związanych z astmą podczas poprzednich 2 tygodni. Każda pozycja jest oceniana w skali od (poważnie upośledzona) do 7 (bez utraty wartości); minimalna klinicznie istotna różnica wynosi 0,5 jednostki. Read the rest of this entry »

April 18th, 2018

Fluorescencyjne analizy hybrydyzacji in situ mogą być stosowane do wykrywania nieprawidłowości chromosomów mniejszych niż 3 Mb, ale ta metoda nie jest odpowiednia do wysokoprzepustowych analiz, ponieważ tylko ograniczona liczba sond może być badana jednocześnie. W diagnostyce prenatalnej wprowadzono model porównawczej hybrydyzacji genomowej (CGH), aby wykrywać zyski i straty w całym genach ze zwiększoną rozdzielczością 4, ale jej stosowanie jest zwykle ograniczone do nierówności w dawkach rzędu dziesiątek do setek kilopasów. Na przykład ostatnie badanie obejmujące ponad 36 000 osób ujawniło nieprawidłowości kariotypowe u 0,78% osób z niepełnosprawnością intelektualną, u których testy CGH oparte na tablicach były nietypowe.5 Zdolność do szybkiej lokalizacji punktów przerwania cytogenetycznie zrównoważonych rearanżacji chromosomalnych do poszczególnych genów mogłaby znacznie poprawić przewidywanie fenotypowych wyników i informowanie o poporodowej opiece medycznej. Tutaj opisujemy takie podejście w warunkach klinicznych. Read the rest of this entry »

April 18th, 2018

Większość badanych pacjentów była leczona aspiryną, a mniejsza liczbą ibuprofenem, a wyniki były stałe niezależnie od towarzyszącego leczenia przeciwzapalnego. Biegunka była głównym ograniczającym efektem ubocznym związanym z kolchicyną i występowała u mniej niż 10% pacjentów, a nie odnotowano poważnych zdarzeń niepożądanych. Dokładny mechanizm korzyści stosowania kolchicyny u pacjentów z zapaleniem osierdzia nie jest w pełni zrozumiały. Efekt terapeutyczny wydaje się być związany z jego zdolnością do niszczenia mikrotubul i koncentrowania się w leukocytach, szczególnie granulocytach, gdzie jego szczytowe stężenie może być ponad 16 razy wyższe od maksymalnego stężenia w osoczu, nawet przy niskich dawkach doustnych, takich jak te stosowane w tym trial.2,17
Kolchicynę zalecono jako leczenie pierwszego rzutu w leczeniu nawracającego zapalenia osierdzia (wskazanie klasy I) w wytycznych Europejskiego Towarzystwa Kardiologicznego z 2004 r. Read the rest of this entry »

April 18th, 2018

Jednak w grupie o niższym nasyceniu tlenem ryzyko retinopatii wcześniaków wśród dzieci, które przeżyły do wypisu, spadło (8,6%, w porównaniu z 17,9% w grupie z wyższym tlenem, ryzyko względne, 0,52; przedział [CI], od 0,37 do 0,73; P <0,001) i zwiększono ryzyko zgonu (19,9% w porównaniu z 16,2%, ryzyko względne, 1,27, 95% CI, 1,01 do 1,60, P = 0,04) .24 Obecnie przedstawiamy wyniki naszych długoterminowych obserwacji niemowląt w tym badaniu, oceniając, czy wczesny, nieinwazyjny CPAP o ograniczonej strategii wentylacji, w porównaniu z wczesnym podawaniem środka powierzchniowo czynnego, i niższy w porównaniu z wyższym, docelowym zakresem nasycenie tlenem zmniejszyłoby częstość zgonów przed oceną po 18 do 22 miesiącach lub zaburzenie neurorozwojowe po 18 do 22 miesiącach skorygowanego wieku.
Projekt badania
WSPARCIE było randomizowanym, kontrolowanym badaniem z udziałem 1316 wyjątkowo wcześniaków (wiek ciążowy, 24 tygodnie 0 dni do 27 tygodni 6 dni) urodzonych między lutym 2005 a lutym 2009 r., Którzy zostali przyjęci do porodu w 20 ośrodkach w Stanach Zjednoczonych uczestniczących w noworodkach. Sieć badawcza Eunice Kennedy Shriver Narodowy Instytut Zdrowia Dziecka i Rozwoju Człowieka. Zastosowano randomizację z użyciem bloków stałych, z warstwowaniem według centrum badania i wiekiem ciążowym (24 tygodnie 0 dni do 25 tygodni 6 dni vs. Read the rest of this entry »

« Previous Entries