April 18th, 2018

Kolchicyna jest skuteczna w leczeniu nawracającego zapalenia osierdzia. Jednak brakuje jednoznacznych danych dotyczących stosowania kolchicyny podczas pierwszego ataku ostrego zapalenia osierdzia i zapobiegania nawracającym objawom. Metody
W wieloośrodkowym badaniu z podwójnie ślepą próbą kwalifikujący się dorośli z ostrym zapaleniem osierdzia zostali losowo przydzieleni do grupy otrzymującej kolchicynę (w dawce 0,5 mg dwa razy na dobę przez 3 miesiące w przypadku pacjentów o masie ciała> 70 kg lub 0,5 mg raz na dobę u pacjentów o masie ciała . 70 kg ) lub placebo oprócz konwencjonalnej terapii przeciwzapalnej z użyciem aspiryny lub ibuprofenu. Read the rest of this entry »

April 18th, 2018

Wszystkie analizy przeprowadzono zgodnie z zasadą zamiaru leczenia. Nieskorygowane porównania charakterystyki demograficznej i urodzeniowej między grupami terapeutycznymi przeprowadzono za pomocą testów chi-kwadrat dla zmiennych kategorycznych i testów t dla zmiennych ciągłych. Pierwotne analizy skupiały się na odsetku niemowląt w każdej grupie, którym można było przypisać pierwotny złożony wynik śmierci przed oceną w wieku 18-22 miesięcy lub zaburzenie neurorozwojowe w wieku 18 do 22 miesięcy skorygowanego wieku. Analiza tego i wszystkich innych kategorycznych wyników została przeprowadzona z użyciem solidnej regresji Poissona w modelu uogólnionego modelu szacunkowego w celu uzyskania skorygowanych względnych zagrożeń z 95% przedziałami ufności. Read the rest of this entry »

April 18th, 2018

Tak więc w grupie o wysokim hematokrycie, w której stosowanie hydroksymocznika było mniej częste niż w grupie o niskim hematokrycie, utrzymywanie się leukocytozy mogło przyczynić się do nadmiaru zakrzepicy. Tego odkrycia nie można uogólnić na leki cytoredukcyjne inne niż hydroksymocznik. Kwestia potencjalnej długotrwałej leukemogenezy hydroksymocznika została podniesiona jako potencjalne ograniczenie w jej szerszym zastosowaniu. Jednak hydroksymocznik jest standardową terapią u pacjentów wysokiego ryzyka z czerwienicą prawdziwą, a białaczkowe ryzyko hydroksymocznika w długim okresie jest niskie, chociaż kwestia ta jest kontrowersyjna.12,21 Niektóre ograniczenia naszego badania powinny zostać potwierdzone. Read the rest of this entry »

April 18th, 2018

Losowo przypisaliśmy pacjentów w stosunku 1: do poddania się upuszczeniu krwi, otrzymaniu hydroksymocznika lub obu, przy czym jedna grupa otrzymała bardziej agresywną terapię w celu hematokrytu poniżej 45% (grupa o niskim hematokrycie), a druga grupa otrzymała mniej agresywne terapia celu hematokrytu od 45% do 50% (grupa o wysokiej wartości hematokrytu). Protokół nakazał, aby cel hematokrytu, do którego przypisano pacjenta, musiał być utrzymany w trakcie badania. Wyboru najlepszego podejścia terapeutycznego pozostawiono badaczowi (puszczanie krwi, leki cytoredukcyjne lub oba), chociaż zalecono stosowanie hydroksymocznika jako leku z wyboru u pacjentów z wysokim ryzykiem zakrzepicy (wiek> 65 lat lub wcześniejsza zakrzepica) lub u osób z postępującą trombocytozą lub splenomegalią. Inne leki były dozwolone zgodnie z orzeczeniem lekarza. Read the rest of this entry »

« Previous Entries